środa, 26 października 2016

Druga część!

Witam serdecznie!
Druga część Dead End czyli Dead Line jest już w sieci od pewnego czasu, jednak o wiele wygodniej jest mi publikować na Watpadzie, dlatego tak zaniedbuję blogspota.
Nie chce mi się (w sumie bardziej to nie mam czasu) zakładać nowego bloga i męczyć się z szablonami, dlatego drugą część opowiadania będę dodawać tutaj.
Ostrzegam od razu, że nie mam jej całej skończonej, w przeciwieństwie do tej pierwszej - tamta była cała gotowa i pozostało mi tylko wrzucać rozdziały co jakiś czas. Dlatego też rozdziały nie będą pojawiać się jakoś super często (jestem w klasie maturalnej)
Statystyki mnie załamują, ale może jeszcze uda mi się jakoś zareklamować ten mój szajs, albo wejdę tu za pięć lat a to opowiadanie będzie hitem (żałosne te moje marzenia xd)
Chciałabym zaprosić jeszcze na opowiadanie o Harrym, które w sumie też nie jest skończone, ale dużo ludzi mi pisało, że jest o wiele lepsze niż Dead End.
http://how-to-be-onedirection.blogspot.com/
No i mój Wattpad - https://www.wattpad.com/user/WehaveOwnpartyMalik
Warto zajrzeć, bo mam w robocie z osiem opowiadań i Bóg jeden wie, kiedy mnie najdzie, żeby je opublikować.
To chyba tyle, dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz